dijous, 9 de gener del 2014

Llibres llegits 2013

Amb uns quants dies de retard publico la meva modesta llisteta de llibres llegits l'any 2013 i la corresponent puntuació, com sempre completament personal i intransferible. Alguns dels llibres, el que he trobat més interessants, estan ressenyats al blog.

  • Cames de seda de Maria Mercè Roca ***
  • A song of ice and fire IV. A feast for crows de George R.R Martin ***
  • A song of ice and fire V. A Dance with Dragons de George R.R. Martin ****
  • La reina descalça d'Ildefonso Falcones ***/*
  • L'amor que ve de dins de Francesc Torralba *** No n'he parlat al blog, però he de dir que m'ha semblat un excel·lent assaig sobre l'amor i totes les seves derivades.
  • Sybil de Flora Rnda Schreider **/* Una novel·la sobre una persona amb personalitats múltiples prou interessant, amena i distreta.
  • Duermen bajo las aguas de Carmen Kurtz **
  • Victus d'Albert Sánchez Piñol ***
  • La dama de blanco de Wilkie Collins *** Bona novel·la negra que ja havia llegit anteriorment.
  • 36 cosas que hay que hacer para que una família funcione bien de Leopoldo Abadía *** Distret i amè compendi de consells que simplement es basen en el sentit comú com la majoria de llibres d'aquest tipus.
  • Los enamoramientos de Javier Marías ***/*
  • L'últim Abat de Martí Gironell    Inacabada. Em sap greu pel senyor Martí Gironell, però he decidit deixar el llibre perquè no em convenç, no m'atrapa. Potser més endavant m'hi tornaré a posar...



2 comentaris:

Sergi ha dit...

La llista pot semblar modesta per nombre, però si la mires atentament veus que hi ha cada totxo que tela! I veig que no et quedes curta amb el que llegeixes ara...

Coincidim amb els dels trons i Victus. Però també coincidiríem amb el del Martí Gironell, del qual vaig llegir el primer llibre i ja vaig decidir que mai més. I mira que em queia bé aquest home...

Anònim ha dit...

Avui el meu bloc compleix 8 anys i faries que fos el bloc més feliç de la catosfera si et passessis a felicitar-lo, moltes gràcies!